20.01

Heeey heeeey heeeeey.
Jag mådde dåligt förut, så la mig i sängen och  skulle vila lite och blev lite kramsjuk så jag stoppade Calle i hans planer om att möblera om och bad han komma till mig istället. Det blev till så att båda somnade! Vaknade för cirka 1 timma sedan och har nyss käkat mat oså =) Nu ska jag ta min vardagliga promenad och även sola lite kanske? =) Vi får se, huden kanske inte mår så bra men den har ju fått vila i 2 dagar nu så.. Nåväl, ska låta Calle fortsätta i om möbleringen här och inte störa ;) Hörs later =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pullan, hur tänkte du när du sminkade dig sådär?

2011-02-08 @ 11:00:37
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0