17.34

whaaoooa.. blev det en nystart i mitt liv nu? haha har varken några kontakter på mobilen eftersom jag köpte en iphone fyra härom dagarna och idag så gjorde jag en ny facebook, känns faktiskt riktigt nytt och fräscht på något sätt haha, fräscht med facebook?!? Nu har jag fått en köpare på min 3g med så nu bara flyter de på här i livet. 
Calle sitter vid fifa och jag vill sååååååååå gärna ut på utflykt med skotern haha... det hade ju varit jättemysigt! Förrästen så har jag köpt volympuder från H&M och jädrans vad bra det var! nu behöver jag inte ens min björn axén volymtång när håret börja växa ut igen och jag vill få lite volym! schhööööööönt! nåja, nu får det vara slut på dösnacket här, hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0