14.44

Ligger i Calles fotölj och bara softar. Det ska bli fin middag här idag, Hummer till förrätt och nått annat glassigt därefter hehe.. Ska bli spännande att käka hummer, jag och Calle var ju bjuden på en hummermiddag som aldrig blev av (som tur var) jag har nämnligen aldrig ätit hummer&mådde nästan psykiskt dåligt för att vi skulle på den där middagen men bara människor jag inte känner också visste jag inte om jag skulle gilla maten hehe... och för dom som inte känner mig så är jag sjuuukt kräsen på mat. Eller jag äter tillexempel inte grönsaker, smör, pålägg och nästan inga såser. Nåååväl, idag får jag iaf chansen till att provsmaka! =)
Idag har jag bara legat som en sill i fotöljen med datorn i knät, kikat runt på lite jobb och läst massa bloggar bara. Ska be Calle hjälpa mig med lite ansökningar oså. Calle var ute och fixade en skoter förut, så har man tur så kanske vi kan åka en sväng ikväll =) hade varit riktigt mysigt tycker jag. Jaja, ska försöka göra någon nytta här. typ som att lägga in mina bilder från iphonen till datorn =D ruuuligt
Vi hörs. hejsvejs
bjuder på en bild från gatufesten i sommras, bara för att man längtar till sommaren liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du aldrig med dina kompisar längre? du verkar ju bara vara med den där calle.. Inte min ensak men...

2011-01-09 @ 17:08:23
Postat av: svar till anonym

Jag väljer att leva med Calle. Sedan att jag inte är med mina vänner lika mycket nu är väl någonting som händer när man skaffar pojkvän eller hur. Bara för att jag inte är med dom lika mycket så håller vi ändå kontakten och pratar mycket. Sedan äre ju inte bara mig det hänger på heller =) Mina riktiga vänner visade sig när jag skaffade pojkvän.

2011-01-09 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0