Sjuk

Ligger och halvt självdör i sängen o kikar på tv. Mår så otroligt dåligt, min förkyldning är inte av denna värld haha! Och inte på tal om min hosta! Jag är så trött på att hosta så oj..oj..oj! I veckan har jag vikat på ett dagis, ÄLSKART! ååh ja! Och imorgon ska jag på vuxenmöte!:) haha, vill inte säga vad de e men de e inget farligt iaf, typ som ultraljud... Fast, de e väl kanske inte vuxenmöte? Äh vad vet jag.. Har iaf ett jobbigt dilemma som svävar över mig. Jag är otroligt törstig men Calle är inte hemma, och även fast jag ligger med underställ, mjukiskläder, tjocksockar& mössa på under täcket så vågar jag inte trottsa och kliva upp, för att det är så kallt!!!! Ush va hemskt och lämna detta täcke nu... Nä nu somnar jag! Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0