nattord

Här rullar det på som vanligt, en uppdatering hit eller dit mer eller mindre. Frågan är om det spelar någon roll. Jag älskar ju att blogga, men vart är motivationen? Calle är och hämtar sin broder och jag ligger och värmer upp sängen, det är ju dödligt kallt ute. Brrr!! Blir till att käka lite karra och se en film att somna till när min älskade prins kommer hem, mys! Älskar känslan av att lägga sig och Calles bröst och somna in där, det värmer mig när jag känner hans hjärta slå i takt med mitt. Hans andetag är dom ljuvaste i världen. På måndag ska jag öppna nya dörrar i mitt liv, det ska bli skönt. Jag behöver lite omplacering och hoppas på att jag kan ha hittat rätt. Efter sommaren vill jag flyttat hemifrån. Vi får se hur det blir med framtidsplanerna, men jag hoppas dom är nära! Nu ska jag inta sängläge igen! saknar ni mig? isf kan ni väl lämna en kommentar, jag ser ju faktiskt att ni är här. Så kanske man hittar tillbaka till motivationen. Puss på er underbara, tappra läsare som stannat kvar. Ett hjärta får ni med -> ♥.

Också vill jag ha mitt långa hår tillbaka med! Så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0