lördag

Här brinner det i knutarna. Alla springer åt alla håll och kanter, hoppar in och ut ur duschen, drar sig i håret och sminkar sig i raketfart (okej, det var väl ändast jag som gjorde det) Calle duschar, jag sitter här, Jonathan är nere på ica och om 20 minuter börjar Calle jobba på puben och innan det ska vi ju hunnit äta där (y) haha...Det där med tid och jag, det är viktigt det! Jag är nästan alltid minst en kvart tidig till allt jag ska göra. Bussen, jobbintrevju, möta någon på stan osv osv.. Ah, skolan vare väl inte riktigt så jag funkade men iaf!
Jag var ute och gick förut. Guuuud va skönt det var att det var +1, jag fick verkligen vårkänslor när solen lyste i ögonen och vägen började bli bar, underbart!!! Aja, nu ska vi åka! vi hörs hej
här va när vi renoverade puben, nu ser den bättre ut än nånsin!!! =D haha okej, inte vet jag men jag tyckte det blev gryyyyyyyymt bra! =D

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Härlig bild1

2011-02-26 @ 20:41:58
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0