fredag

Calle kom hem en snabbis förut, men nu är han iväg igen.
jag hatar verkligen att vara sjuk, det är bara en massa dötid av ens liv som spills.
Tänk allt jag går miste om dom här dagarna som jag är sjuk? nåväl..
Idag har jag bara legat och degat framför tv'n, har sett bland annat trubbel i paradiset
och rallybrudar hehe... Nån kanal jag verkligen älskar är SF kanalen, kalla mig töntig men
den kanalen är ju så härlig på något vis, nostalgisk tycker jag =) Som häromdagen såg
jag på Lotta och pippi, haha ååh! =D Nä nu ska jag faktiskt ta och gå ut, är så trött på att
ligga inne och bara ruttna, vi får väl se hur långt jag kommer! haha! på återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0