Födelsedagar

Kan ju vara så att det e världens härligaste väder ute., och ändå sitter jag inne:))))))) har varit på arbetsintervju och nu sitter jag och surar för att jag är hungrig som ett djur!!!!!!! Har redan gått ner till Ica och så som det ser ut nu så måste jag gå ner dit igen för att få i mig nå föda!!! Nåväl! Idag fyller min kusselusse Niklas 21 panner! De e inte illa pinkat det! Calles granne Maja som han har vuxit upp med(jag kallar dom släktingar) fyller 18 idag hon med! Inte heller illa:) så ikväll ska vi dit och käka middag&tårta! Och dagen som skulle varit Imorgon men bara är vart fjärde år, då fyller farfar år:D massa födelsedagar! Så grattis gratttiiissss!!! Mars månad blir också fylld med födelsedagar! Härligt de. Nä nu skriker magen så vi hörs! Hejsejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0