All the crazy shit i did tonight

Igår blev det faktiskt en überskön kväll! Jag o Calle for bort på pubben vid 8, käkade lite och jag hjälpte till i köket Mesans Calle intog baren. Efter ett tag började de svämma in mer folk och jag ville inte vara i vägen för Calle så jag strosade på för mig själv, sedan träffade jag johan&emelie så hände med dom, drack nå drinkar o shots! Muuuums för hotshots! Kommmer aldrig mer dricka någon annan shot;) hur som haver. Vid stängning kom Emelie på idén om bubbel&bastning hos johan, så vi formgav Hit till Calle o hämtade massa saker o for till johan, vinkade farväl av hans mamma, pappa&syster som just klivit upp för att bege sig mot thailand, ahapp, Inge avis!!! Calle började också dricka sedan bubblade vi i 2h 30min typ, såg ut som russin när Vi klev upp men ack så trevligt det var!:) vi kom i säng oförskämt tidigt imorse, och när vi lagt oss så låg jag och Calle o pratade säkert en timma, 08.00 kollade jag på klockan sista gången haha... 10.00 vaknade jag helt klarvaken men lyckades somna om och sov till 12 sedan pajade vi väskan och drog o käka pizza! Mums!:) vid 15.00 slocknade vi båda i sängen hemma och vaknade för en timma Sen, wihuuu, det e ju jättebra med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon på intervju! Jahapp kuligt! Förlåt för ett långt och tråkigt inlägg men skriver från iphonen men imorgon bjuder jag på bilder:) puss&godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0