redhead

Idag har jag suttit och sökt tusen jobb känns det som, helst så vill man ju ha svar på en gång men det kan man ju inte få tyvärr. Längtar sjukt till hösten och vintern just nu, kanske för att då får man ta på sig dem stora stickade tröjorna, njuta av mörkret på kvällarna, tända ljus och mys under filt med sin pojkvän. Eller bara för att i höst-vinter så flyttar vi. Längtar så sjukt, är så glad och har en sån otroligt härlig känsla i mig. Trots att ångesten kryper väldigt tätt i kroppen för att jag inte har något fast jobb ännu. Men allting, allting allting allting kommer att lösa sig. Jag får hoppas att gud är på min sida..
Som jag skrev för några inlägg sedan så är jag otroligt sugen på att bli rödhårig igen, rött=höst och vinter och blondt vår&somma. jag vet inte, vad tycker ni? Kan ni inte snälla bara lämna en liten kommentar så kanske jag blir ännu mer peppad till att blogga ännu mera, som förut igen? Kom igen, va snälla! Puss på er.
tror ni jag vågar?:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra Stewart

Vips så hittade man din sida.

Fortsätt ha ditt blonda hår. It fits you!

Men alltid kul med en förändring såklart.

2011-08-27 @ 00:52:04
URL: http://cassistewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0