lägga!

Det tog inte lång tid innan jobbet hörde av sig igen, ska jobba fre-lör-sön, det känns så jävla bra!  Imorse var det näst intill glädjetårar som kom ifrån mig när hyresvärden för lägenheten som vi kollade på igår ringde och sa "Vi vill jätte gärna ha er som hyresgäster här" ÅÅÅÅÅHHH, ni kan inte fatta hur lycklig jag är just nu!! Jag och Calle har alltså fått en lägenhet mitt på storgatan, en tvåa, tak våning, stor balkong!!! Inflyttning första november, dom ska renovera upp den först :) Så på fredag sticker Calle in och skriver kontrakt samt väljer tapeter och grejer till lägenheten =) Känns lite knas att jag inte ska vara med och göra det.. menmen :p
Har suttit och letat jobb som en galning idag. Så hoppas hoppas hoppas att jag får ett snarast!! =) NÅVÄL! ville bara break the news! sooo lonng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0