hello you

yeeey. kusin emma har pillat i min blogg och jag har inte sett det förrän nu? om man kan säga så, har faktiskt inte en aning när hon gjorde det men jag blev glad när jag såg det iaf :D tack sååå mycket =).
Nu har jag kommit in på sista veckan av jobbet på service. Det är med kärlek och sorg jag lämnar det stället, blir nog så att jag kommer jobba extra där men inte som nu. Första gruppen som gick på semester den sena perioden kommer tillbaks i veckan, har saknat dem haha kan man säga så? tur att alla hinner tillbaka så jag kan säga hejdå. haha, gud. Känns som om jag ska flytta från stan eller något :p menmen...
Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar hela helgen. Har inte hunnit med så mycket än faktiskt. Tog en rejäl sovmorgon som behövdes eftersom jag har varit dålig dem senaste dagarna. Kände mest för att ligga kvar hela dagen i sängen men så blev inte fallet. Tog en brunch med svärmoren min och fick ett par örhängen :) ååh, jag är så glad. Har världens bästa svärisar. Har fått så fina klänningar och smycken av Madde så det är inte sant! Är så himla glad över allt jag fått! =)
Nu ska jag se ett gossip avnsitt och leta säsong fyra på internet som en tok, men har ännu inte hittat den? aja.. nåväl. På återseende! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0