valborg.

Idag är det valborg, det känns ju sådär. Hade nog helst bara velat legat i sägen och kramats hela dagen. Hade väldigt svårt att somna igår, låg och lyssnade på Calles andetag så det gjorde mig lite lugn och tillslut somnade jag.
Imorse var jag otroligt trött, ville bara slänga täcket över huvudet och aldrig mer ta bort det men icke! Nu har vi precis ätit lunch och ska ut på gården och städa, eller... ja inte vet jag vad vi ska göra. jag glider bara med...
hoppas på en bättre kväll iaf..
IGÅR iaf! så fick jag ett par converse, en adidaströja&en parfym av papiii =D jag blev väldans glad! Calle fick två parfymer och två t-shirts med =) så jaaaaa. Det var skönt att träffa honom och bara få höra hans röst!!!
Nåväl. plikten kallar, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0