soooommmmmaaaaaarrrrrrrr

vårkänslorna bara väller in, jag kan inte låta bli att på något sätt älska att vakna med solen i ögonen varje morgon. Dock så hatar jag att ta farväl av Calle vid 06.00 varje morgon och säga godnatt 21.00 varje kväll, små tungt. Längtar tills i sommar när vi båda går på schema och vi kan planera våra dagar bättre. Längtar otroligt mycket till sommarkvällarna. Åka och kvällsbada efter jobbet, grilla, sitta ute i solen hela kvällarna, ta ett glas vin på en uteservering eller svepa en kall öl i solnedgången. ååååååh, sooommmarrrnnn välkommen hit! skynda gärna på lite!
Idag skulle Calle bara jobba till 16, så jag har städat och plockat lite och duschat och gjort mig iordning, men då fick jag ett samtal att han blev kvar till 18 och sedan till 20, haha jobbigt med övertid :p meeen meennn... Det är pengar och det är ju bra =) glad för honom som får jobba så mycket! NÅVÄL! ska väl fortsätta ha mitt gossipgirl maraton i min ensamhet eller gå ut och sätta mig i solen, trots den hemska blåsten ute.. Hoppas att den lagt sig lite iaf! =)
Lite bilder från sommaren vore väl inte fel va?:)
Alla bilder är dock i olika storlekar eftersom jag tagit dem från arkivet =) 















Kommentarer
Postat av: tildis

åh sommaren 10, bästa. saknar dig isa!

2011-04-18 @ 23:04:27
URL: http://matildaenglund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0