Söndag

Det är ju fan att man ska va så tråkig och mobilblogga så jag inte kan ge er de ni förtjänar! Haha en bra blogg dvs! Det blir annat om Någon Vecka när jag och Calle blir med ny fin härlig äppeldator<3 Hur som haver!!! Igår blev det en liten men effektiv utgång med Calle och hans äldre vänner, kändes väl mest som Om jag satt och gjorde högskoleprovet men det gick bra ändå! Så trevligt sååå! Idag har det varit en riktigt soft dag. Har varit hemma med massa släktingar och Vårstädat lite kan man säga=) kvällen avslutade jag och Calle med Emelie och Andrea:) otroligt trevligt må jag säga! Tråkigt bara att Emelie flyr landet och drar till grannarna inatt! Men hon kommer ju tillbaka som tur är!!;) haha ja hurrni vad säger vi! Ska man ta och göra ett ryck i bloggen, fixa headern, fräsha upp lite här och bli en BRA bloggar (..igen?) ja.. Vi säger så, men då behöver jag HJÄLP! Tack på förhand lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0