Sick

Tänkte idag på jobbet att jag skulle ge er ett riktigt nice inlägg när jag kom Hem men som vanligt så årder ju alltid något och jag har verkligen Mått skit idag och börjar blödigt näsblod från ingenstans och det forsade bara, på riktigt forsade:p jätte äckligt! Heheee.. Så när jag kom hem vid 13.30 var jag jätte hängig men slog på dator för att se på gossipgirl men kom Inte långt innan jag däckade i sängen. Vaknade till vid fyra när älskligen kom hem men somnade om lika fort. Vaknade nyss så ligger och myser i calles ena onepiece, såååååå mysigt! Jobbigt bara att vara hängig och ha sån halsont som jag har:( blä! Nu ska jag kolla på tv:) hörs hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0