plötsligt händer det

okeeeeej, förlåt för mitt elaka inlägg igår, men som sagt, det är min blogg, mina känslor, mina ord. Och där fick jag verkligen skriva av mig vad jag kände, för vissa går mig verkligen på nerverna.
För övrigt så fick jag en svin snygg jacka av min älskade pojkvän igår, en vit,grön&rosa adidas jacka, sooom jag har suktat efter så länge så gissa om jag blev glad? samt ett linne och en converse väska ♥ på en vanlig hederlig torsdag! hoppade upp i taket och slog volter för att jag blev så glad! hihi :D
Nu jobbar Calle så jag har plockat iordning lite här och laddat ner 1&2 säsongen av gossip girl så nu skall här nötas, otroligt trevligt! =D ha en stor godispåse vid min sida som även ska få vara min vän idag! Tänkte även gå ut och gå en sväng senare om vädret tillåter. Men nu, gossip girl! tjing oh hej! =)
hittade ingen bild på linnet men det e as snyggt iaf =) men här är jackan och väskan
yummiii!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0