låååååångfredag

imorse så ringde min far och sa farväl innan han steg på planet, buhuuuuuu!!!!!! en annan sak som hände imorse var att jag vaknade vid 06.30 av att en humla var vid mitt ansikte&Calles (vi har fönstret vid sängen öppet) Så jag försökte i typ en kvart att få ut den utan att få den i calles ansikte men det gick inge vidare. efter ett bra tag så vaknade Calle och sa att jag inte skulle röra den för att jag kunde göra min illa och kanske var allergisk mot hummlor, söt va? iiih.. Men han somnade om... och vaknade en kvart senare och fick jaga bort den haha!
Idag har vi varit ute typ hela dagen, har även varit borta hos Amanda och Maja i bölom och kikat på Amandas nya bil. Är väl lite väl avis, he..h.e.. Vill också ha en egen bil.... Aja Ska snart åka bort på puben för att Calle ska jobba. hörs! hey.
lycklig med dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0