jobbelijobb

Idag tog jag sovmorgon, kan ju meddela att det var ytterst skönt. Det tråkiga med att gå som jag gör på sms när det gäller jobb är att ibland är det jätte mycket och ibland är det jätte lite. Som nu när det verkar vara jättelite(?) så blir jag trött på att göra ingenting. Blir typ deprimerad och ledsen haha! låter konstigt men så är det! Är riktigt avis på mannen som får jobba exakt hela tiden! Blir även less på "ropenheten" som det så fint heter, dom som skickar ut förfrågniningar  om jobb, dom skickade en förfrågning till mig för en timma sedan om ett 5h´s pass och jag har inte fått svar?!?!?! ååååååh. sjukt irriterande. Sedan hatar jag när alla andra vikarier får jobba as mycket och en annan ingenting. MENMEN!
Jag måste ta mig ut i luften känner jag. Blir ju psykad av att sitta inne haha. Måste få frisk luft. heeeeeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0