JAHARÅ

är så otroligt trött på vissa människor. Jag förstår verkligen inte hur vissa tänker eller om dom tänker alls. Vissa verkar ju ha en hjärna lika stor som en ärta. Snacka om att försörja sig på andra när man bara går och snackar skit för att man har ett sånt litet och meningslöst liv själv, jag undrar bara VART sitter erat problem? Just nu är jag så jävla förbannad på både den ena och den andra så skulle lätt kunna hänga ut allihopa i bloggen, det hade varit roligt va? skriva exakt allt vad jag tycker och tänker om vissa personer. Det roliga är att jag vet att minst 2 st sitter och läser det här precis just nu! Fyfan vilka avundsjuka människor det måste finnas. OTROLIGT synd är det om er. Går och snackar om att en annan måste vara sjuk i huvet och grejer, psykiskt störd också var du det själv? för att du hade sånt otroligt tråkigt liv och tycker om att sprida lite falska rykten om någon som du är lite avundsjuk på för att hon har den du alltid varit kär i till pojkvän?!?!?! eller vadå? Jag visste verkligen inte att det var fritt fram på andras pojkvänner när flickvännerna lämnar samma fest. Woophs... Verkligen fint gjort av  dig som presenterade dig först! starkt jobbat! det går väl i släkten det där? Ja.. vi kan väl dra slutsaten av alldeles för många barn i dessa trakter blev tappade som barn... Så många så att häften hade varit nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0