Daddys little girl

Igår kväll så blev jag riktigt krasslig. Fick nog någon slags feberfrossa, hade sjukt ont i halsen var helt ur och hade ledvärk haha låter hemskt va? Och det var det. Hela natten inatt var helt sjuk. Var mer vaken än sovande, väldigt jobbigt. Sedan när Calle åkte på jobbet imorse sprang jag ner på toaletten hundra gånger för jag mådde så illa så jag Trode jag skulle kräkas men icke. Tog mig hem till mamma och pappa och tog farväl av min kära far som åker utomlands imorgon:((( jag är och har nog alltid varit pappas lilla flicka. Så länge jag har haft pappa vid min sida har jag kunnat gjort vad som helst. Hehe.. När jag var liten så vägrade jag åka på fotbollscuper om inte pappa följde med(a) gopappsen min! Älskar min mamma minst lika mycket såklart men min bror har väl varit mammas pojke mer haha! Pappa har alltid stått på min sida om jag och Robert har bråkat och mamma på Roberts såklart!;) nu ligger jag i sängen Nu mår jag lite bättre iaf efter en varm dusch!:) så ska kolla klart på bb nu sedan sova så man kanske blir helt korrekt igen haha. Ledsen över ett långt och trist inlägg utan varken bild eller hopp mellan raderna, dvs att jag mobilbloggar. NÅVÄL! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0