life sucks a little bit sometimes

jag var lite ledsen förut, lite mycket ledsen.
så jag kände att jag ville åka ut på birsta och
sätta sprätt på massa pengar, komma hem med
flera olika nya plagg. men så blev inte fallet, jag
kom hem med ett peacemärke som ett nyckelband
till min bilnyckel, sedan ett armband, väldigt tjusigt
faktiskt. även massa vanligt oh doft ljus, samt en
kalender, ja ni läste rätt en kalender, ska ta och
strukturera upp mitt liv lite granna..

så nu ligger jag i min säng, med mina tända nya ljus,
helt ensam, med poppade popcorn och idol, snacka om
mysig för-höst-kväll. frågan är ju bara vart min karl är?
andreas wijk? skulle vi inte gifta oss eller hur vare? vart
fan är du? nej stopp, han som sjöng nyss på idol kan jag
också ta, mums.. imorgon ska jag vara ledig. lite skönt,
lite värt, ska fika också, med min gamla frugalisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0