jävla tandläkare

NU ska jag förklara en sak för er! jag har världens mest tandläkarskräck
och nu när jag väl gått till tandläkarjäveln och lagat så har jag TANDVÄRK
SÅDÄR, SNART EN VECKA EFTERÅT!!!!!!!! ÄR DET NORMALT?? NEJ!!!!
åhhh, blir så jävla irriterad på att ha ont i käften hela tiden, det bara dunkar
i tanden. måste väl åka dit IGEN och laga...........för att dom har gjort någonting
fel............... som vanligt de, jävla sjuk -och tandvård, sundsvall kan fan inte
göra ett enda rätt. BRA nu har jag fått ur mig det! nu har jag gått såhär i
snart en vecka, "det är normalt att ha ont efter att man varit hos tandläkaren oh lagat"
" det är normalt att ha ont 3 dagar efter tandläkaren" och "om jag har ont imorgon med
då ringer jag" ååååhhhhh, hatar tandvärk.

(min kära faster behöver inte ta åt sig av detta hatiska inlägg till tandläkare.
du gör ditt jobb 10000 gånger bättre än dom här i sundsvall!.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0