God förmiddag. Alla Mår bra? Bra! En ann...

God förmiddag. Alla Mår bra? Bra! En annan har varit uppe med tuppen. Klockan ringde 05.50 o ville bara slänga mobilen i väggen för att jag var så trött, drömde världens mardrömmar Om ormar som Jag helst aldrig mer vill drömma. Nu sitter jag på jobbet o har lunch. Rätt härligt ändå att vara tillbaka, stackars dom jag jobbar med bara för jag går som en levande zombi, är så sjukligt övertrött så vet knappt vad jag heter. Men nu är det bara fem och en halv timmas slit kvar sedan ska jag mysa heeeela kvällen. Lärju slockna rätt tidigt ändå. Hur som haver, nu blir det en nap sedan massa redbull, dagen kanse är räddad ändå, den som lever får vetaaaa... Biiie biiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0