FESTEN FÖRE FÖRFESTEN

nu har jag slukat massa popcorn i min säng
och sedan ringde ida mig 15.02, 15.08 satt jag
på bussen, kalla mig inget annat än kenny starfighter
eftersom jag är så otroligt bäst och snabb!
en helt toppen vän är vad jag är!!!! nu sitter jag tilda
och ida-malin hemma hos ida-malin och har varit
ute på vinjakt och matjakt, allting börjar reda upp sig
men jag känner mig lite smått stressad för att hinna
göra maten och hinna bubbla innan vi åker vidare till
ett större partajj! känner att tonight's gonna be a good night
håller du med mig? alla som håller med räcker upp en hand
hörs innan vi drar vidare (om jag har tillståndet i förstånd)
skål ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0