DE E BA STUMPEN KVAR

oooooh noooooo.. missade mitt absoluta favoritprogram
ensam mamma söker som hade premiär ikväll. oh my..
hur kunde jag, nä då är jag ute och busar istället, men lika
bra det, för trivs ju bäst hos mina vänner. och allra mest
med min dela-hjärta-halsbands-kompis som kom hem från
turrelandet idag, känns så uutruuligt skönt att ha hon på hemmaplan
igen, så man blir sig själv igen liksom.. näää.. nu ska jag
söka upp avsnittet av mamma söker man och sedan sova..
hare då, peace out.
justja, vissa har tydligen missat att jag kapat mer än halva håret
och slängt de i papperskorgen, men här ser ni ju. håret borta,
stumpen kvar. vad fan tänkte jag med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0