Söndag

Idag har inte allt för mycket hänt. Mest slappat och tagit dagen som den kommit, precis som man ska göra på en riktig bakis söndag. Har säkert slagit världsrekord i cola drickning, slår vad om att det är minst 5 st cola burkar som slunkit ner i min uttorkade kropp.. Måste sluta dricka halvtorrt vin. Som den kvinna som jag är så har jag även städat i mitt och Calles lilla boende, dvs hans rum haha... Också har jag tvättat, en liten eloge ska jag nog ha för det. Tvättar aldrig hemma men helt plötsligt blev det nästan lite kul när man är här. Så idag har jag kommit fram till att jag kommer bli en fantastisk hemma fru som Vill ha en sjukt stor tvättstuga samt ett riktigt fett kök där maten alltid skall vara serverad när min man kommer hem. Ljuvligt va? Ibland kan man inte annat än att älska mig. Har också kollat på riktigt sköna ana ginas show, haha nu är man stolt Sundsvalls bo om inte annat. Nu blir det för mycket torrsnack, dags för sängen för man har ju ett jobb att sköta! Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0