one love

Det finns en person som har fått mig riktigt knäsvag, som tagit alla mina krafter från mig på något sätt.
Utan en ansträning så blir jag matt, hopplöst förälskad, obeskrivligt tagen - i dig.
En person som tar upp all min tankekraft tjugofyra timmar per dygn utan att knappt veta om det själv.
En person som jag väljer att dela min glädje, sorg och lycka med. En person som fångat mig, inspirerat mig och fått mig på fötter igen. En person som får mig att mogna, får mig att se framåt och framför allt, får mig lycklig.
Det finns bara en person för mig, det är bara du. Du är inte en i mängden för mig och jag är en av dom som kommer att stå kvar vid dig när färgen flagnar på fasaden, jag kommer att finnas där för dig, kämpa för dig och aldrig ge upp på dig. Färglös som en tår blir jag utan dina andetag och utan ett ljud så hade du mitt hjärta i din hand.
Nu väljer jag att stå brevid dig, att växa med dig. Skin som den sol du är och låt hela världen se ditt vackra leénde.
C, from my heart - i adore you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltsuu, har du dissat mig eller vet du inte hur man svarar på min blogg? ;)

2010-10-20 @ 16:35:10
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0