Nighty nighty

Ligger i sängen nu o väntar på baby, egentligen inte ens ok att jag är vaken nu med tanke på att jag ska Upp 06.45 imorgon men vad gör man inte för att få se när lönen ramlar in på kontot;) haha närå. Vill bara vara säker på att den är där eftersom det strulade förra månaden, så bättre lycka denna gång:D imorgon ska jag gå tillbaka till mitt gamla kära AT och jobba på lagret där och det ska bli sjukt jävla roligt att komma tillbaka till människor jag trivs med så tror nog det kommer bli toppen och tack tilö Amanda som har hjälpt mig på traven att få in mig på AT igen och framför allt med lite mer praktiskt arbete=) helt ypperligt! Nä nu ska jag kolla fejjan och ropa på älskling så man går lite närhet när man ska sova=) finns väl inget bättre än att somna brevid personen som man tycker mest om och känner sig trygg med=) love love, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0