helt slut

klev upp 07.50 efter en sen natt, 08.14 var vi på
bergfotsvägen och var barnvakt, slumrade till när vi kollade på herkules,
men fick inte sova längre än 30sekunder enligt mig själv, skulle promt
kolla på filmen jag med haha.. sedan så kom m hem, så åkte jag och calle
hem till honom och hämtade hans badkläder och därefter till mig.
tog en lunch med barnen och m hemma hos dem, sedan så drog vi på
himlabadet, var helt ok ändå, men ack så trött man blir.
sedan blev vi bjuden på tacos hos m och barnen. nu har vi tagit hos hem till mig
och jag ligger helt färdig i soffan medans baby sitter och surrar med mamma och syskon och grejer
haha, wihuu.. nu vill jag äta godis!!! hejrå hejråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0