bra där

haha, altså jag kan verkligen inte sluta skratta inombords.
min man sover, han är t r ö t t. ni vet, utmattad, helt slut.
så här sitter jag själv och skrattar över vad vi har gjort ikväll, helt sjukt.
och nu tänker ni "vad har dom gjort?" haha, nääää kan inte berätta. så otroligt
onödigt. och jag är trött, övertrött det är jag, hittade nån på facebook som hette
tandberg, TANDberg, ett berg fullt av tänder, haha, ååh frida, hade du kunna suttit
brevid mig nu hade jag tackat gudarna, enda personen i mitt liv som förstår mig utan
att behöva säga ett ljud. Och jag skrattar åt människor som missar parten med "har ett förhållande med...."
på facebook och överväger att lägga en raggningsreplik ändå, haha ja alla är ju inte allt för söta.
skulle vilja pussa på mannen min som liggger och sussaaar söööttttt, men ska man utmana ödet?
har förövrigt fått en egen låda här, ta det som ni villlllllll, hehe.. love love love.
nä men ska sluta att tomprata för mig själv och fortsätta skratta åt meningen med alllllllltttttt.
so long suckers, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0