Blev oförskämt tidigt imorse vi hamnade ...

Blev oförskämt tidigt imorse vi hamnade i säng inatt igen, känns som om att man ibland inte vill att vissa stunder ska ta slut. Man kan ligga och prata om allt mellan himmel och jord i flera timmar och hoppas på att aldrig somna vissa gånger. Men man tog sig upp ur sängen, runt ett, halv två idag. Just nu agerar jag arbetsledare här på gården när alla andra snickrar, målar, sågar osv, En annan bara tittar på, lyxigt va? Blev lite små kallt så jag gick in och la mig i sängen ett tag, haha underbart att vara jag just nu. Jobba på grappar! ikväll blir det lugnt, ska hem till mor och far och sova där inatt, skönt det med=) nä nu ska jag leta en jacka att mysa ner mig i innan jag går ut igen. Hoppas ni får en bra kväll, för det ska jag ha. Peaccceeeee ooouuuttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0