vill man eller vill man inte

Nu har jag och hjärtat varit borta på puben och käkat massa god mat. Kom hem för en stund sedan så har bara klickat in på massa olika bloggar och jag fattar fan inte hur vissa kan vara med på "listan" på framsidan av blogg.se när dom har sjukt tråkiga bloggar, skriver inte om någontig intressant och är bara allmänt tråkiga, har fula headers och ful design. Haha, okej nu låter jag avundsjuk, men faktiskt inte. Jag länkar aldrig min blogg, lägger aldrig ut den eller liknande, jag har tråkig design och min header är otroligt lam haha. Jag vet inte ens om jag vill lägga ut den, eller visst skulle jag kunna göra det, men vilken press man skulle få på sig att alltid skriva någonting som passade alla, alltid leva upp till vad folk vill läsa liksom. Näää, jag orkar nog inte de va. Fast lite roligt hade de väl varit ändå. Haha, ovanligt att jag aldrig kan bestämma mig.
NÅVÄL, nu ska jag fortsätta beklaga mig och fundera över livets alla meningar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0