vilken kvinna jag är

har nyss haft en trevlig middag med jätte god mat med både svärmor, svärfar, älskling, jonathan, william och sedan till efterätten kom även fasse (det kunde man ju nästan gissa..ha..ha...näerå) blev kycklig pasta och till efterrätt maräng schwiss, noom noom!! jag och älskling skulle diska tillsammans men efter ett tag så försvann han men nu när jag har diskat upp vettefan vart han tog vägen, måste nog gå och kika lite vart han gömt sig! haha.
och the sims funkade inte att installera på datorn, lite less jag blev :p väntat i ett dygn på att få ner det också sen så funkar det  inte, MENMEN! Sverigejakten får jag inte heller ladda ner för det var inge bra kvalite tror jag.
nä nu blir jag orolig, måste leta mannen, pussheeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0