världen är för liten

har sån jävla mensverk, hatar verkligen livet just nu, känner verkligen hur irriterad jag börjar bli haha.. Vill att Calle ska komma och pussa mig i pannan och hålla om mig i sängen men han har snart suttit limmad framför The sims i tre timmar, söt va? Han bygger drömkåken tror jag. Ett riktigt slott till mig.
Dessan hörde av sig för en stund sedan och världen är bara allt för liten. Här sitter jag och kastar skit på dom som är med på Ung&Bortskämd också har jag och Dessan umgåtts med en deltagare själv, det var väl själva fan. Haha, har tyckt att jag känt igen honom när jag sett programet men inte tänkt mer på det. Nåväl,  lite tragiskt är det väl ändå att dom inte ens kan städa.. Tror jag ska lägga mig i sängen och hoppas på att somna så att det inte blir något missförstånd ikväll pga mitt humör just nu. Puss puss Calle, lavio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0