torsdag

Blev inte ett dugg förvånad över att jag försov mig idag, trots mina 8 alarm som jag ställt. Calle ligger fortfarande i sängen och snosar lite och en annan får ångest över att klockan är tjugo i ett, jag som sa till Caroline att jag skulle vara inne vid 12-1 haha... Stackarn, men fint folk kommer alltid sent? Som vanligt så är det problem med min lön. Är så trött på att det alltid ska vara någonting som går snett när jag ska få min lön varje månad. Vad har jag gjort gud? Jag som ville ta tag i dagen på riktigt och bara bränna massa pengar, men så blev det inte. Ska iaf snacka tillbaka Carolines legg som nån liten rackare snyggt hade torskat på. Nåväl, nu ska jag gå i den groteska kylan mot bussen.
Sooooo loooooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0