tji på oss

jag och baby vaknade ju igår kl tio, sedan har vi varit vaken hela natten, kunde inte stänga ögonen typ, var jätte pigg. imorse runt sju gick jag och väckte fasse och jonathan och skickade dom på skolan, sedan vid halv nio la vi oss och kollade på en film, den sög, så då somnade båda två. vaknade runt halv fyra, fan detta är inte okej! Har lyckats vända på dygnet förut och vill inte göra det igen. The sims funkade inte som vanligt, så jag har suttit och nött Guitarr hero och sett på film.. mysigt det. Ikväll lär det ju inte hända allt för mycket, ska nog slå på Guitarr Hero igen, det tråkiga är ju bara att man får så ont i fingrarna, men annars är jag bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0