söndag

nu sitter jag här i min hörna igen och bara tar det lugnt. har inte gjort allt förmycket idag, jag och baby har legat i sängen och degat o surrat oså.. blev rätt sent igår, hämtade svärmor inne i stan, fick våran älskade middag på bigboy runt halv tre(?) sedan bor hon långt ute i skogen så vi kom hem väldans sent. sedan så kom även bylund och fasse och wille in inatt igen fulla som några kastruller och skulle härja när man ska sova, det är respekt det grabbar!
somnade väl runt halv sex eller liknande.. nu sitter vi och lyssnar på musik också har jag bett calle ladda ner i rymden finns inga känslor eftersom jag tjatat om att vi ska se den men man är väl lite småseg av sig och därav har det inte blivit av, haha.. får se om vi hittar någon bra "länk" eller vad det heter som har bra kvalite så vi kan se den =) jahapp, den här helgen gick lika snabbt som alla andra, konstigt va... mjamja, nu avrundar vi. hare bra=)


önskar att man hade pengar så man kunde sitta i thailand nu och dricka buckets. noom noom










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0