something sweet

ojoj, vilken dag. vilken kväll. har spenderat hyela kvällen med en massa data nissar som har suttit och pillat med datorer, har lärt mig lite om skype, har lärt mig lite om cod, ska bli nörd så jävla mycket nörd ska jag bli. måste ju även nämna varför vi har pillat mycket med datorer, det är för att jag har världens bästaste pojkvän som har köpt en till dator som jag ska få använda!=D inte en dålig en heller, bara skärmen är ju nästan större än min tv, dock platt vilket inte min tv är haha.. har jag inte en underbar pojkvän så säg! =D så hela kvällen har det varit fokus på det, därav lite dött med updates, men nu är mannen äntligen klar och jag har fått mig egna lilla hörna som består av en fotölj och en dator, mysigt va? ska nog visa en bild imorgon eller så =)

har även ätit en middag tillsammans med både svärmor och svärfar och hela la familia ala bäckström, riktigt trevligt, alla samlade, huga blev lite rörd i lillhjärtat, har verkligen hamnat hos några helt fantastiska människor!
nä nu ska jag tacka gud för denna dag och hoppas att morgondagen blir lika bra =)
är sjukligt lycklig nu, tack älskade calle för att du finns♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0