pain is weakness leavin the body

okej, DÅLIG stil av mig. oerhört oförskämd är vad jag är!!!! huga ligen, vart har jag varit? vad har jag gjort?

I torsdags så åkte jag och min älskade pojkvän ut i skogen dit hans mamma bor, har taskig mottagning och har inte använt datorn, jag måste medge att det har varit förjävla skönt att bara struntat i allting för en stund.
I torsdags när vi kom hit så badade vi med massa tända ljus och bara myste, otroligt romatiskt ska jag tala om.
Fredagen så blev det en oplanerad roadtrip till Östersund, ja tro det eller ej. Snabba pengar men kanske inte allt för värt nu när man tänker efter, tji fick jag på det. Lördagen i ära så jobbade min kära man, sedan när vi kom hem så öppnade vi vinflaskan och satt och skålade tillsammans och kärleken bara sprudlade!! Åh, jag är bara för kär!

Resterande helgen har varit lugn. Idag fyller babys lillebror 13 år, gulligt va? Så vi var uppe och sjöng och gav presenter och tårta på sängen såklart vid halv 7 imorse. Han fick bland annat det nyaste xbox 360 kinect som känner av rörelser av kroppen, JÄTTE ROLIGT! Så jag och Calle var uppe ett tag till imorse och spelade lite, grannarna trodde att vi var galna. Nä, nu har vi bakat lite och eftersom jag har dragit på mig en jädrans förkyldning så ska jag vila lite nu innan svärmor och lillgrabben och alla släktingar till Calle kommer ikväll, mys det. Längesen man fyllde 13. Nåväl, ha en trevlig dag, jag ska verkligen skärpa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0