old school

prinsen sover, jag har tråkigt. han somnade i mina armar förut "vi skulle ta och vila lite" ack så mysigt det var, nu har han snart sovit i två timmar, vill bara krypa ner och pussa på honom men vill ändå inte att han ska vakna när han verkar sova för natten =) har bara ett litet problem.. det är inget underlakan i sängen, kan någon ge mig snabba och exakta tips på hur man bäddar en säng utan att väcka en människa? tack på förhand.

har haft lite ont om saker att göra nu på kvällskvisten så gick igenom min logg på facebook, så otroligt fula saker som man la ut när man just skaffat fejjan. som typ "gör lämplighets test på pliktverket" "fixar min ipod" "är med liza, tobias och josef" haha altså, vem fan bryr sig liksom om jag fixar min ipod eller vilka jag är med? vem bryr sig om jag sitter och gör ett test liksom. haha ful är man ibland. men lite roligt att se också.

nu ska jag gå ner och borsta tänderna, tvätta ansiktet osv osv osv ni tjejer vet det där. sedan ska jag, utan konstigheter bädda sängen med en sovandes man i! fan va ljuvligt.
ha de bra duuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0