neeeeeeerds

nyss så har jag och calle sett på film, den var väl inte allt för bra haha. men den dög.  nu sitter han och spelar och jag sitter väntar på att mitt the sims som jag har laddat ner sen igår ska bli klart, blir bara SÅÅÅÅÅÅ less!!!!!!!!!!! inatt så släpps typ cod 2 eller någonting, calle är som ett barn på julafton, räknat ner sedan flera månader tillbaka, haha åååh, han är så söt min älskade pojkvän. han har tillochmed förköpt spelet för att kunna spela det prick på sekunden när det släpps (amerikansk tid) haha, gulle han! så nu lär ju han vara okontakt bar i några veckor så måste passa på att mysa ikväll!! justja, kommer ni ihåg sveigejakten som man spelade när man var liten? man var en liten dektektiv som letade skurkar runtom i Sverige, åååh, skulle verkligen vilja ladda ner det men det var en fördålig "länk" eller vad det nu än hette, så nu ska jag hem imorgon och leta reda på disketten eller skivan för jag vet att jag har den hemma nånstans!!!
åter till mitt nedräknande av the sims, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0