mystisdag

Har nyss kommit hem från svärmor, Hela la famila + fasse och linus var där och åt middag, plankstek och glass till efterätt, mumms!! Och såklart så var det lika trevligt som alltid. Efter maten så gick alla in i vardasrummet och jag fick matkoma så jag slocknade i Calles famn, mysmys. Fick också en riktigt fin väska av svärmor idag, åh, gulle henne! =D tack så jätte mycket Madde! När vi åkte hem så stannade jag Calle och Linus på kyrkogården och hälsade på Calles morfar och Linus Farfar. Önskar verkligen att Beatrice var begravd i Sundsvall och inte Eskilstuna så att man kunde hälsa på henne lite oftare, menmen.. Nu ska Calle spela lite och jag blogga, snoka runt lite och spela lite Guitarr Hero, sedan blire en film och mys =) puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0