my place

back in the huuud.
idag har jag somsagt varit hemma, var lite små mysigt för både mamma,pappa, robert och jessica var hemma =) sedan så for jag till frida och hjälpte till lite där, käkade lite oså. hon flyttar ju på torsdag den lilla rackarn! gick därefter ner till robs och jessi för att kika hur deras lägenhet blev, riktigt bra, skönt med lite större med skulle jag kunna tänka mig. Fick även en skjorta av Jessica, tack så mycket! =)
Nu har jag och Calle försökt att få igång mitt The Sims utan några framsteg, så han håller på att ladda ner ett nytt nu som förhoppningsvis är klart snart. Tog med mig min kamera hit så har nyss lagt in massa bilder på datorn och håller på att uppdatera på fejjan med =) sedan min födelsedag oså! nice nice.. Nä nu ska jag fiffla lite med bilderna sedan hoppas på att The sims e klart! Hare braa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0