monday night

Har nyss kommit ur duschen, fan va skönt det är att duscha, att komma ur duschen och känna sig riktigt fräsh och ren, nooom noom!! Nu sitter jag vid min dator och baby vid sin, han typ laddar upp för imorgon när han ska börja spela cod 2 eller nått, haha söt.. Själv sitter jag och väntar på att håret ska självtorka vilket kommer att ta några timmar, hatar att lägga mig med blött hår, det blir så konstigt då dagen efter, jag som rör mig som ett djur när jag sover. Ajsing vajsing..

Innan vi duschade så såg vi på ung och bortskämd, vilka ungdomar altså! Haha, har nog inte sett ett mer patetiskt program, det slår Paradise hotell, Kungarna av Tylösand och Bigbrother, dom vet inte ens hur man handlar. 24 år och helt inkompetent, inte okej.. Inte okej.. Nä, jag skulle nog skämmas lite om jag var som någon av dem. Men vem vet, dom kanske bara drar ett spel för sina föräldrar för att få pengar, men ändå, lite gränser finns det väl.

Nåväl, ska fortsätta grina över att The sims inte funkar att installera, ska väl kolla om jag kan ladda hem någon annan version, annars får jag väl nöta hamsterpaj eller något annat nördigt..
På återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0