måndag

fryser häcken av mig, kallt som i alperna ute, kallt som i nordpolen inne, jävla dilemma de där. idag så har jag i min vanliga ordning jobbat, var rätt lamt ifrån början, var ruskigt trött, jag försökte övertala några kollegor att vi skulle ha ett vilorum med lite sängar osv, men det var bara min hjärna som fastnade på den iden. efter lunch så kom man igång lite bättre och efter allt drygande med patte idag så vet jag inte riktigt om jag kommer kunna sova säkert igen, han är nämligen en jävel på att jävlas med människor och jag är nästa offer. baby ligger i sängen och lirar iphone spel, goaajeea.. ska krypa ner brevid och ta en powernap innan maten! so loooooooong löövers.

hej jonathan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0