Kom igen nu Britt-Marie, spring nu för fa-an

Idag har jag haft världens oflyt all day long så nu vill jag bara komma hem till villafors och få en puss i pannan o en godis av min pojkvän. Idag tänkte jag på en rolig sak. Jag stod och skrattade för mig själv när jag väntade på Caroline i typ hundra år på stan(och jag som tyckte jag var sen, tsss) nåväl. Äldre människor, altså dom runt 40 kan inte springa. Satt och kollade på folk förut som förövrigt är det roligaste som finns och då skulle en mamma(?) springa till bussen men allt gick verkligen i slowmotion och då ville jag bara springa ikapp bussen åt henne, min hjärna skrek typ "MEN SPRING DÅ" jag blev nästan frustrerad över att hon inte sprang bokstavligt talat. Jag kunde gått brevid henne när hon "sprang" haha riktigt sjukt. Hon missade såklart bussen och jag fnissade lite inombords, inte för att hon missade bussen utan för att hon inte SPRANG. En annan rolig fundering som jag o Carro snackade om idag är det där med komplimanger. Alla babblar hela tiden om "du är så smal, du är så smal, är människa" osv osv till bland annat henne och hon bara "det är ingen komplimang, det är typ som om att jag ska gå runt o säga, du är så mullig, åååh du är så mullig" haha eller typ att man är lik varandra bara för att man väger lika mycket och är lika smal. Haha tänk er sjäv om jag träffade en främling och bara "Gud, du är så lik en kompis hemma, lika mullig" haha näää. Jag har en sjukt rolig kompis jag. Tyck om dig o dina tankar jag. Nu ska jag kriga in på Ica och köpa hårfärg. Hej!

Kommentarer
Postat av: c

hehehe :)

2010-11-25 @ 20:37:25
Postat av: Anonym

Hehe rätt rolig du

2010-11-26 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0