Jag kan om jag vill

Klockan har slagit 03.32 och jag bloggar. Vet inte om jag ska anse det vara rent åt skogen eller helt okej att jag tar vara på dygnets nästan alla 24 timmar. Mannen somnade förut så jag passade på att se på ung&bortskämd avsnitt 3. Okej, nämner inget, man blir bara matt av dessa ungdomar. Efter avsnittet vaknade Calle så då slog vi på en film och nu när vi skulle sova så kunde jag inte undvika den stjärnan som lyser så starkt utanför vårat fönster (som naturligtvis visade sig vara en satellit) och då började givetvis tusen miljoner frågor ploppa upp i skallen och innan jag började fråga Calle massa saker, Så var det första han sa var: hoppas att de är något jävligt viktigt nu när jag försöker sova. Och när jag började prata om satelliter så tror jag nog att han blev lite stolt över sin oallmänbildade flickvän som frågade någonting annat än vart man kunde köpa tamponger i Matfors eller om jag fick ta med den otroligt fina haren hem som vi såg häromdagen när vi åkte bil. Blev jätte varm i lillhjärtat och tänker än idag på haren.... Undra om man får en julklapp kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0