fint de

Haha, älskar ni inte  att jag typ alltid uppdaterar sent om kvällen eller natte tid? Så ni har något att läsa innan ni går till skolan/jobbet osv när ni vaknat? åh, jag vet, jag och min man har verkligen vänt på dygnet toatalllllly! Vi måste få ändring på det tills på torsdag när vi flyttar in i en stooooor villa, ha volvo och en hund över helgen, hähä.. mysigt va? Riktigt svensson! Det är mitt ute i skogen med, ska bli riktigt mysigt, bara han och jag och ingen mottagning på mobilen, inge internet, bara han och jag framför en tänd brasa med var sitt glas vin, vi ska bada med massa tända ljus runt om oss också ska han laga gudomlig mat varje dag till mig. Haha, nu smalt ni va tjejer. Jag har verkligen världens bästa pojkvän, världens finaste du.
då tar vi en låt på derå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0