det snurrar i min skalle

Det finns två saker som bara är totalt inristade i min skalle och det går inte att få ut, tänker endast på:

1. BARN
ok, lugn, mamma, pappa, faster, svärmor, alla släktingar som läser, jag är inte gravid. MEN jag tänker på barn hela tiden, dom små söta liven, åååh. jag längtar verkligen tills jag själv får ha en liten bäbis i magen, det finaste som finns är väl ändå kvinnor som är gravida!! Stor mage och en riktigt snygg pojkvän brevid sig mitt i stan och går och kollar på bebis kläder. Eller ligga hemma i sängen och ha ett barn i famnen tills han/hon somnar. åhååååå.... vill ha, nuuuuu. Men så blir inte fallet, längtar tills jag är 23-25, då jävlar ska de ploppas ut ungar!!

2. DJ
jag är såld, totalt. Är helt inställd på vad jag vill bli, eller snarare vad jag vill jobba med, Måste bli Dj, en riktig grym sådan. Tänk att få göra sina egna låtar och pumpa dom på fetaste klubben i typ Amsterdam eller nått. Okej, kanske inte Amsterdam, men ni fattar vinkeln? Sååååå sugen. Så, nån som vet hur man ska gå till väga? hojtaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0